Przyczepa trzyosiowa PRONAR T780

192 000,00 

- +

Na zamówienie

Wyspecjalizowana przyczepa trzyosiowa T780 o dużej ładowności i pojemności skrzyni ładunkowej (26 m3) gwarantuje ekonomiczny transport i ograniczenie kosztów produkcji. Znakomicie nadaje się ona do przewozu zarówno płodów rolnych oraz zielonek jak i europalet. Ogumienie i osie przystosowane są do transportu po szosach na dłuższych trasach z prędkością 40 km/h (opcjonalnie 60 km/h). Możliwość zamówienia przyczepy z dodatkowymi oknami zsypowymi w bocznych burtach zwiększa jej uniwersalność. Standardowo montowane sprężyny ułatwiające otwieranie bort, pozwalają na sprawną obsługę przyczepy przez jedna osobę.

Może służyć do przewozu zarówno płodów rolnych, zielonek a także dzięki przystosowanej szerokości skrzyni ładunkowej do przewozu europalet (w jednej warstwie mieści się 18 europalet)

Duża ładowność i pojemność skrzyni ładunkowej – 26 m3


 

Kategorie: , ,

Zapytaj o cenę produktu (Przyczepa trzyosiowa PRONAR T780)





    Dane techniczne wersji standard
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 27000 [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita 24000* [kg]
    Ładowność 16300** [kg]
    Masa własna 7700 [kg]
    Pojemność ładunkowa 26 [m3]
    Powierzchnia ładunkowa 18,55 [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 7696 [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz 2410*** [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 10087/2548/2800 [mm]
    Wysokość ścian skrzyni 800+600 [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 [mm]
    Wysokość platformy od podłoża 1390 [mm]
    Rozstaw kół 1900 [mm]
    Zawieszenie resory paraboliczne
    Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 Regenerowane
    Prędkość konstrukcyjna 40 [km/h]
    System wywrotu trójstronny
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 2 cylindry       2990mm/64L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 150/110,2 [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 47/45 [˚]
    *Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
    ** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
    ***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET


    1. Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a zakupem maszyny wraz z którąś z odpowiadających opcji dodatkowych, prosimy o opisanie tego w punkcie „UWAGI DO ZAMÓWIENIA„. Po dokonaniu zamówienia internetowego, nasi pracownicy oddzwonią do Państwa w celu potwierdzenia zamówienia.
    2. Transport maszyny potwierdzamy oraz ustalamy indywidualnie z Klientem w zależności od odległości jaka nas dzieli.
    3. Jeśli masz pytania dotyczące produktu lub zamówienia zadzwoń 693-346-604 lub napisz do nas : sklep@agrol-moto.pl

     

    Wyposażenie standardowe
    • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
    • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    • Ściany dzielone z bocznymi listwami napinającymi  ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
    • Nadstawy dzielone z bocznymi listwami napinającymi ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    • Sprężyny wspomagające otwieranie bort
    • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
    • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    • Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mm
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (bez wyjścia na tył)
    • Postojowy hamulec ręczny z korbą
    • Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi (bez wyjścia na tył)
    • Dwa siłowniki teleskopowe trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    • Błotniki plastikowe – za kołem tylnym i przednim, przed kołem tylnym
    • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    Wyposażenie dodatkowe (opcje)
    • Nadstawy dzielone z bocznymi listwami napinającymi ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami (zastosowanie nadstaw o wysokości 800mm możliwe tylko przy wyposażeniu przyczepy w ogumienie: 425/65R22,5 lub 550/45R22,5)
    • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
    • Plandeka rolowana ze stelażem
    • Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    • Szyber zsypowy do ziarna w ścianach bocznych z lewej lub prawej strony
    • Skrzynka narzędziowa
    • Boczne zabezpieczenia (osłony )
    • Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
    • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    • Odkładana rynna zsypowa lewa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    • Odkładana rynna zsypowa prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    • Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    • Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, (Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych)
    • Koła z ogumieniem: 385/65R22,5; 425/65R22,5; 550/45R22,5
    • Kosz koła zapasowego tylko do kół: 385/65R22,5 i 425/65R22,5
    • Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy, z korbą na wyposażeniu, tylko do kół: 385/65R22,5 i 425/65R22,5
    • Koło zapasowe
    • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
    • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel (Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych)
    • Tylny zaczep automatyczny
    • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców