| Ładowność (kg) |
9040 |
| Masa własna (kg) |
2930 |
| Powierzchnia ładunkowa (m2) |
16,4 (17,7*) |
| Długość powierzchni ładunkowej (mm) |
6740 (7270*) |
| Szerokość powierzchni ładunkowej (mm) |
2435** |
| Zawieszenie |
Resory paraboliczne |
| Grubość blachy podłogi (mm) |
3 |
| Rozstaw kół (mm) |
1820 |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) (mm) |
9135***/2500/2860 |
| Prędkość konstrukcyjna (km/h) |
40 |
* Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę
** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
*** Długość ze schowaną ramą tylną
- Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a zakupem maszyny wraz z którąś z odpowiadających opcji dodatkowych, prosimy o opisanie tego w punkcie „UWAGI DO ZAMÓWIENIA„. Po dokonaniu zamówienia internetowego, nasi pracownicy oddzwonią do Państwa w celu potwierdzenia zamówienia.
- Transport maszyny potwierdzamy oraz ustalamy indywidualnie z Klientem w zależności od odległości jaka nas dzieli.
- Jeśli masz pytania dotyczące produktu lub zamówienia zadzwoń 735-257-029 lub napisz do nas : sklep@agrol-moto.pl
- Tylne wyjścia hamulców pneumatycznych do drugiej przyczepy
- Tylny zaczep manualny, sztywny*
- Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG
- Skrzynka narzędziowa
- Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
- Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
- Zespół wciągarki koła zapasowego
- Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej