Przyczepa do bel PRONAR T025

Produkt dostępny na zamówienie

- +

Na zamówienie

Pronar T025 to uniwersalna, prosta i trwała przyczepa platformowa przeznaczona do transportu bel słomy, siana i sianokiszonki, palet oraz innych ładunków objętościowych. Konstrukcja oparta na mocnej ramie i odpornej na korozję powierzchni ładunkowej zapewnia długą eksploatację nawet w cięższych warunkach polowych. Standardowo przyczepa oferuje dużą powierzchnię ładunkową (ok. 16,4 m² — z opcją przedłużenia do ~17,7 m²) oraz ładowność na poziomie około 9,04 t, co czyni ją efektywnym narzędziem do zbioru i transportu bel. Pronar oferuje też warianty (np. T025M, T025KM) z wzmocnioną podłogą lub dodatkowymi wzmocnieniami platformy.

Kategorie: , , Marka:

Zapytaj o cenę produktu (Przyczepa do bel PRONAR T025)





     Ładowność (kg)  9040
     Masa własna (kg)  2930
     Powierzchnia ładunkowa (m2)  16,4 (17,7*)
     Długość powierzchni  ładunkowej (mm)  6740 (7270*)
     Szerokość powierzchni ładunkowej (mm)  2435**
     Zawieszenie  Resory paraboliczne 
     Grubość blachy podłogi (mm)  3
     Rozstaw kół (mm)  1820
     Wymiary gabarytowe   (długość/szerokość/wysokość) (mm)  9135***/2500/2860
     Prędkość konstrukcyjna (km/h)  40

    * Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę

    ** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET

    *** Długość ze schowaną ramą tylną

    1. Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a zakupem maszyny wraz z którąś z odpowiadających opcji dodatkowych, prosimy o opisanie tego w punkcie „UWAGI DO ZAMÓWIENIA„. Po dokonaniu zamówienia internetowego, nasi pracownicy oddzwonią do Państwa w celu potwierdzenia zamówienia.
    2. Transport maszyny potwierdzamy oraz ustalamy indywidualnie z Klientem w zależności od odległości jaka nas dzieli.
    3. Jeśli masz pytania dotyczące produktu lub zamówienia zadzwoń 735-257-029 lub napisz do nas : sklep@agrol-moto.pl

     

    • Rozmiar ogumienia: 500/50-17
    • Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
    • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych
    • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    • Drabinki oporowe: przednia i tylna
    • Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    • Postojowy hamulec ręczny z korbą
    • Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
    • Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
    • Tylne gniazdo elektryczne
    • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    • Chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    • Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
    • Tylne wyjścia hamulców pneumatycznych do drugiej przyczepy
    • Tylny zaczep manualny, sztywny*
    • Boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG
    • Skrzynka narzędziowa
    • Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach
    • Plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi
    • Zespół wciągarki koła zapasowego
    • Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
    • Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
    • Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

    * zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej